Dobrý den,
studuji v zahraničí a rodiče mi zaslali před půl rokem prostřednictvím České pošty balík, který nedorazil. Po dvou reklamacích jsme se stále nedomohli náhrady, dle ČP jsem balík převzala. Místo mého podpisu jakýsi klikihák. Dle vyjádření belgické pošty, které mám i písemné, můj balík ani nepřekročil hranice ČR.
Nemáte s tímto někdo zkušenosti?
(10kg balík byl pro mě velmi cenný - drahý zimní kabát, deka, jídlo, sešity s mými zápisky,...)
Uveď víc, byl doporučený? Pojištěný? Reklamujte znova a vejš...
A zkoušelas jim posílat to vyjádření belgický pošty? To přece není možný, aby tvrdili, že jsi to převzala, když to nepřekročilo hranice... otravovat, furt furt furt. Ono někdy nic jinýho nepomáhá. Klidně i vyhrožovat (samozřejmě nemyslím vyhrožovat zabitím, ale že to poženete někam dál)..
Podívej se na webovkách pošty přes sledování, tam máš napsáno, zda překročil hranice nebo ne podle čísla zásilky.
Reaguji na zuziu: Vyjádření belgické pošty bylo přiloženo při druhé reklamaci - neúspěšně. Přes sledování se balík dál jak do Chebu nedostal. I přesto mi ČP dala stvrzenku o doručení do Belgie, s podpisem jakéhosi pana Hustlera jako příjemce doporučeného balíku na mé jméno. To navíc na tomto dokladu ani nebylo uvedené (pouze to křestní a adresa).
Samozřejmě, že se jen tak nevzdám a budu to dále urgovat - třetí reklamace podaná a až dorazím do ČR, tak se obrátím přímo na poštovního ombudsmana. Ať už je chyba na straně belgické pošty, ta česká by to měla vyřešit!
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.