Cituji garfield2009: taky jsem včera udělala objednávku a nic mi nepřišlo (myslím potvrzení na email),
Mě od nich e-mail nepřišel nikdy Pouze jsem zhruba druhý až třetí den viděla pod my account order number a order status: shipped. A když klikneš na tu šipečku view, tak ti vyjedou podrobnosti- tj. adresa+ co sis objednala, takže si nemusíš dělat kopii košíku
Také používám Mozillu a bez problémů.
Ok, díky moc za uklidnění, tak já počkám vydržím a uvidíme. Začínám být trochu smutná, že to bude tak dlouho trvat, potřebovala bych ten štětec nutně to co teď mám je už koště a nic jiného koupit nesmím!
Ahojky holky,
chtěla bych si objednat ten free sample kit, ale nějak mi to nejde. Píšou tam, že si můžu vybrat pět vzorků, ale když si to dám do košíku, tak mi to nedá žádnou možnost si ty vzorky vybrat. A když to do košíku vložím jednotlivě, tak mi to normálně započítá 12,50 USD. Nevíte náhodou někdo, kde dělám chybu?
Holky, tak teď jsem dostala 2 emaily od EDM! V jednom se mi omlouvali za chybu v objednávce a že už to řeší. A v druhém mi odpověděli na to, že jim mohu poslat svou fotku k určení odstínu makeupu/base
Cituji lykanka: že jim mohu poslat svou fotku k určení odstínu makeupu/base
Fakt? To je zajímavé! I když fotka stejně barevně zkresluje, takže nevím nevím...
Cituji olisak: free sample kit
Vložíš ho do košíku, takže pak vidíš po pravé straně obrazovky (Shopping Card) 1x Free Sample Makeup Kit. Je tam uvedeno mj. Base 0/3. Pak klikneš nahoře na liště na make-up, pak base. A pak už jenom myší najedeš na odstín, který bys chtěla, a přetáhneš ho do Shopping Card. Zvolíš typ (matte...) a je to, vpravo se objeví Base 1/3. Dál pokračuješ, dokud nenaplníš košík
Ahoj holky,
chtěla bych se zeptat, jestli si myslíte, že štětce od EDM jsou vhodné i pro aplikaci klasického pudru/stínů apod.
Hledám totiž nějaký dobrý nový štetec a narazila jsem na vaše fórum o EDM, tak mě napadlo, že bych si pořídila štěcce od nich.
mishka999
Ahojky, jen hlásím jak pokračuje problém s objednávkou, dnes mi z EDM napsali, že tam nakonec žádnou objednávku pod mým účtem neevidují a že mám napsat svojí bance, ať ty blokované platby stornují a objednat zboží znovu
Také mi druhým emailem poslali doporučené odstíny na základě mnou zaslané fotky, super! Jdu večer zkusit znovu objednávku, no možná až ráno
lykanka
No to je teda dobrý! Za to mně z banky řekli, že plateb tam vidí pět, ale u EDM na svém profilu žádnou objednávku nemám zobrazenou a psali mi to i v emailu, že tam neevidují žádnou.... Tak už jsem z toho vedle jak ta jedle
Je to divný, teď jsem psala mail svýmu bankéři, ať ty blokace zruší, ale ať očekává, že to budu zítra zase zkoušet Ale zkusím ten IE, podle mě to pojede líp, uvidíme. Když to nevyjde podruhé, napíšu jim normální mailovou objednávku a hotovo Chci ty štětce!
Mě to taky pořád nejde už to zkouším týden tak až budete některá úspěšná dejte vědět
Tak já jsem objednávala minulý týden a všechno běželo bez problémů, chodí mi e-mail s potvrzením objednávky a potvrzení o platbě od paypal a balíče vždycky odesílají nejpozději do druhého dne...ale možná jak teď modernizují tak jim to blbne
Holky, tak jsem taky zkoušela objednávat a taky mi to zahlásilo chybu .. Tak jsem se odhlásila a když jsem se znovu přihlásila tak koukám, že věci, které jsem objednala, jsou pořád v košíku Taky jste to tak měly? Já nevím jestli se mi teda stalo to co vám anebo jsem to tak pokazila že se mi ta objednávka neodeslala vůbec
hlásím, že je také mám v košíku beze změny
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.