V únoru jsem provedla mystery shopping pro společnost Daymaker. Výplata odměn neproběhla v termínu, ve kterém proběhnout měla, takže jsem je upomínala e-mailem. Nejdříve se omlouvali (začátek května), že onemocněla pracovnice, co to měla na starost a že to do pár týdnů pošlou. Na další e-mail už ani nereagovali.
Stalo se i někomu jinému, že mu nezaplatili? Všimla jsem si, že měli facebookovou stránku a na ní špatné hodnocení právě za to, že paní prý nezaplatili, a teď už ta stránka neexistuje (možná jim přibyla další negativní recenze?) U mě naštěstí jde jen o pár stovek, ale všimla jsem si, že mají po městě letáčky, že nabírají další lidi, tak dávám vědět, aby jim náhodou někdo taky nenaletěl. Jaké s nimi máte zkušenosti? Nevím, jestli je můj případ ojedinělý, nebo jestli se to stalo už více lidem.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.