Co byste udělali, kdybyste si něco objednali, zaplatili a nic nedostali? Budu ráda za vaše zkušenosti a rady.
Ale k tématu: poslala bych pár urgencí, výhružek a pokud by se nic nedělo, jela bych si to vyřídit osobně. Záleží na tom jakou částku jsi zaplatila. Rozhodně je dobré se nejdřív informovat na prodejce a vybírat ty prověřené.
Já jsem si nikdy nedovolila neposlat zboží, platby ale chci vždycky předem.
Mě se to stalo, zaplatila jsem cca 2.500,- a trvalo to asi 3 měsíce, ale peníze jsem zpátky získala. Nejdřív jsem se chtěla slušně domoci svého práva, ale to nefungovalo. Musela jsem použít výhružky jako čoi, finanční úřad a nakonec jsem podáním trestního oznámení na policii a peníze jsem zpátky dostala. Nešlo ani o ty peníze, ale o princip. Je pravda, že to byla i moje vina, protože jsem nakupovala na MMB a kdybych se podívala na hodnocení té paní, tak bych nic nekoupila. No ale už jsem dostatečně poučená .... snad ...
Pokusím se to blíže vysvětlit. Tady v přebytcích jsem si koupila pigmenty,penize jsem poslala a od te doby mi už 2krát napsala že to pošle a pak mi hned napíše číslo té zásilky, byli jsme dohodnutí, že to pošle doporučeně, ale už se neozvala. Vyhledala jsem si na google její přezdívku a zjistila jsem, že na slovenských forech příspívá skoro denně ale na mé zprávy neodpovídá. Nevím co mám dělat tak proto jsem založila toto téma.
LaurinQka
Napsala bych sem o koho jde.
LaurinQka
kontaktuj Leo, mrkni se do pravidel pro přebytky. Pokud je to "zanedbatelná" částka, mělo by být jméno zveřejněno a měl by jí být odepřen přístup na tyto stránky. Pokud je to již částka vyšší, admin může vysledovat počítač a dá se to přes policii vyřešit. Každá částka mrzí, i ta malá, protože jde o princip a proto si myslím, že je dobře, že jsi se ozvala. Držím pěsti, ať to dobře dopadne.
přidám svou zkušenost. v listopadu jsem si na MMB objednala od pána kabátek, peníze zaplatila a dodnes nedošel. mockrát sem ho urgovala emaily, neodpovídal, až nedávno mi přišla automatická odpověď. zřejmě nejsem jediná, komu zboží nedorazilo. jsem bezradná, na MMB již nefunguje a jediný můj kontakt na něj je email
Já jsem naštěstí od té paní z MMB kupovala zboží i předtím a osobně jsem si to vyzvedla u ní doma, takže jsem věděla adresu a mobil. To byla moje výhoda, jinak pokud znáš jen e-mail, tak je to těžší, ale určitě to řešit jde. Zkus admina z MMB...
Adresu mám, protože jsem peníze posílala na adresu, ale je to na slovensku. Byl to můj první nákup, částka není velká 420kč, ale i tak to dost mrzí. Leo už jsem psala a zatím nemůže nic dělat. Bouří se ve mě vztek a smutek, nejraději bych na všech forech napsala, že je to zlodějka.
LaurinQka
no, já si myslím, že by asi moderátorka nebo admin (nevím, jak to mají s kompetencema) měli zjistit, jak to je a dotyčnou kontaktovat. Pokud by se k tomu dotyčná neměla, myslím, že by měla být odstřižena z diskuse. Pokud se totiž tak nestane, bude v tom vesele pokračovat, protože jí to prošlo.
Dotyčná sem dále nepřispívá.. kontaktovat ji pochopitelně můžu, vím o koho jde.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.