Jarní trend: Loga a slogany
Historie se opakuje a o té módní to platí dvojnásob. Momentálně se mnozí návrháři nostalgicky obracejí zpět do devadesátých let, kdy velké nápisy na tričkách a výrazná loga známých značek byly módním hitem. Logománie tak hlásí návrat ve velkém stylu. Vy se připravte na to, že na jaře budeme přímo zaplaveni logy, slogany a dalšími nápisy na oblečení i doplňcích.
Řekněte to tričkem
Nápisy na oblečení můžete vyjádřit svůj názor či podpořit oblíbený výrobek.
Vtipné ironické hlášky, hlasitá vyjádření podpory politické strany či sportovního týmu, název vašeho oblíbeného výrobku nebo místa – prostě cokoli, co vás zaujme a co chcete sdělit svému okolí, můžete prostřednictvím svého oblečení. Letos se nápisy nenosí jen na obligátních tričkách či mikinách, nadcházející jaro se s logy a nápisy setkáte i na kabelkách, kalhotách, šatech či dokonce na spodním prádle.
Podlehnete logománii?
Nápadná loga módních značek jsou letos v kurzu.
Kromě sloganů a nápisů nás letos více než obvykle čekají i výrazná loga módních značek. Někdo je vyloženě vyhledává za účelem zvýšení společenské prestiže s domněnkou, že nápadné logo světově proslulé značky značí i vytříbený módní vkus. Často je to bohužel přesně naopak. Vkusně a vcelku nenápadně do svých modelů letos zakomponovali své logo i módní návrhář Alexander Wang či značka Missoni. Abyste si pořídili model posetý od hlavy až k patě logem DKNY či Louis Vuitton, už však musíte být opravdu zarytí fanoušci těchto módních domů. S nákupem takového modelu se dobrovolně stáváte chodící reklamou a ještě za to zaplatíte slušný balík.
zdroj foto: style.com
Komentáře
Zde se můžete Zaregistrovat, případně Přihlásit