Jarní trend: Loga a slogany

Trend 90tých let - nápisy a loga - je zpět v plné parádě.
Historie se opakuje a o té módní to platí dvojnásob. Momentálně se mnozí návrháři nostalgicky obracejí zpět do devadesátých let, kdy velké nápisy na tričkách a výrazná loga známých značek byly módním hitem. Logománie tak hlásí návrat ve velkém stylu. Vy se připravte na to, že na jaře budeme přímo zaplaveni logy, slogany a dalšími nápisy na oblečení i doplňcích.
Řekněte to tričkem
Vtipné ironické hlášky, hlasitá vyjádření podpory politické strany či sportovního týmu, název vašeho oblíbeného výrobku nebo místa – prostě cokoli, co vás zaujme a co chcete sdělit svému okolí, můžete prostřednictvím svého oblečení. Letos se nápisy nenosí jen na obligátních tričkách či mikinách, nadcházející jaro se s logy a nápisy setkáte i na kabelkách, kalhotách, šatech či dokonce na spodním prádle.
Podlehnete logománii?
Kromě sloganů a nápisů nás letos více než obvykle čekají i výrazná loga módních značek. Někdo je vyloženě vyhledává za účelem zvýšení společenské prestiže s domněnkou, že nápadné logo světově proslulé značky značí i vytříbený módní vkus. Často je to bohužel přesně naopak. Vkusně a vcelku nenápadně do svých modelů letos zakomponovali své logo i módní návrhář Alexander Wang či značka Missoni. Abyste si pořídili model posetý od hlavy až k patě logem DKNY či Louis Vuitton, už však musíte být opravdu zarytí fanoušci těchto módních domů. S nákupem takového modelu se dobrovolně stáváte chodící reklamou a ještě za to zaplatíte slušný balík.
zdroj foto: style.com
Komentáře
Zde se můžete Zaregistrovat, případně Přihlásit