Cituji woman: To pak ale budu účtovat poštovné 130 Kč bez dobírky a to se zákazníkům nebude líbit. Stačilo by, kdyby se k těm balíkům nechovali jako dobytek.
Asi tak
Objednala jsem si přes eshop klec. I přes dokonalé zabalení mi ji Česká pošta doručila prohnutou, evidentně na ni něco položili, nebo do ní kopli, kdoví.
Štve mě, že se nejde moc dohádat pravdy, kdo za to vlastně může....
S PPL mám lepší zkušenosti.
Já jsem zabalila balík jako obvykle, mlátila jsem s ním o zem, pokládala na něj desetikilovou bednu...nic. Nevím, co s tím dělaj. Nehledě na to, že když se mi třeba balík vrátí zpět, že není vyzvednutý, vypadá, jako by se někde válil sto let. Je špinavej a orvanej jak samice. Nojo, tímhle klábosením českou poštu stejně nezměníme.
Cituji woman: Nojo, tímhle klábosením českou poštu stejně nezměníme.
Myslím, že jediná možnost jak ji změnit, je přestat využívat její služby a obrátit se na konkurenci. Je normální, aby se firmy předháněly o zákazníky a ne jimi svým jednáním doslova opovrhovaly.
Ono stačí i jít jenom balíček na poštu podat - taková skvadra kyselých obličejů je jinde k nevidění
já si objednávám podle toho od koho to zrovna vyjde nejlevněji. Zatím jsem neměla ještě nikdy nic k reklamaci, zatím vše dorazilo v pořádku.
ČP katastrofa. Dneska jsem dostala opět a zase až druhou upomínku, že něco mám na pošte. Leželo to tam skoro 14 dnů.
A to, že první upozornění asi někdo sežere, ještě než to dá do schránky, tak to se stává často.
Už jsem psala dvě stížnosti, protože jednou mi balík hodili přes plot, kde už se na něj chystali psi - jenže nic se nezmohlo. Stěžovat si člověk může jak chce,ale k balíčkům se ČP chová, jak kdyby jim za to lidi neplatili. Fakt by bylo fajn, kdyby byla ještě jiná společnost na podobném principu.
Třeba na Aukru se přeprava přes jinou společnost ČP nabízí malokdy
No já odeslala balíček pak jsem si zadala do track and trace číslo balíčku a vyjelo mi " balíček uložen z důvodu poškození na poště " . Fakt super ! A teď co s tím? Paní si ho nevyzvedla a já nevím co mám dělat dál , pač se mi to ještě nikdy nestalo . Balíček byl odeslán jako doporučený takže žádné pojištění nic . Prostě hrůůůůza
Reaguji na Misha152:
Kontaktovat adresátku a poštu. Já posílala balíček minulý pátek, pak koukám na web ČP a u čísla balíku byla hláška, že adresát odmítl zaplatit dobírečné (balík ovšem na dobírku nebyl). Nicméně pak jsem zjistila, že adresát pouze nebyl zastižen.
Cituji Misha152: Balíček byl odeslán jako doporučený takže žádné pojištění nic
Balíček je automaticky pojištěný na 500,- Kč, to je základ u všech balíků.
pošta není nejlevnější - alespoň dle mých zkušeností, ale mám s ní veskrze jenom dobré zkušenosti. jako největší výhodu vidím pobočku v každém městě/vesnici. nehrozí, že by zásilku dávali někomu jinému (jako PPL) a je pouze na mně kdy si ji vyzvednu.
dnes, 10:56:02 - Připojeno během spojování:
Česká pošta vs. PPL
Nevěděla jsem do jaké oblasti téma zařadit.
Blíží se kvapem Vánoce a já jsem trochu otálela s pořízením posledních dárků. Chtěla bych příteli ještě objednat z internetu pásek, ale samozřejmě chci ho mít do pátku doma. Nevíte jak to zařídit? Česká pošta mi ho do pátku nedoručí. Jak je na tom PPL? Nebo zvolit něco jiného? Děkuji moc za odpovědi.
Pokud by ho odeslali ještě zítra, tak ti ho do pátku ještě doručí. (CZ post) Od úterka dál už by to bylo pochybné..v tomhle období.
PPLka doručuje do 24 hod.
Cituji Rozárka23: PPLka doručuje do 24 hod.
tak to nesouhlasím. Jak mají ten sledovací systém zásilky tak už ve středu tam bylo doručovací depo a balíček pořád nikde
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.