Objednala jsem si balíček, ale bohužel jsem zjistila, že v době, kdy mi má balíček přijít budu v práci a během toho týdne, kdy mám na vyzvednutí balíčku se na poštu nedostanu. Použila jsem proto služby české pošty - elektronickou podatelnu a zažádala jsem o to, zda by mi mohli prodloužit dobu pro vyzvednutí. Na e-mail mi přišlo potvrzení, že mou žádost zaregistrovali (bylo to v pátek do 14:30, takže by to měli vyřídit ještě ten den). Poté už se mi neozvali.
Ale k dotazu - využil jste někdo této služby, tj. k prodloužení doby uložení přes elektronickou podatelnu? Dali vám vědět, že vám úložní dobu prodloužili?
ahoj, pošta na tyto žádosti neodpovídá. pouze přepošlou tvoji žádost na tu poštu kterou o toto žádáš a tam to dotyčné pracovnice zařídí. neměj strach. dělám na poště, takhle to děláme běžně
Reaguji na Janca91:
Děkuji, tak to jsem ráda. Nerada bych potom řešila nějaké věci okolo toho, že jsem si balíček nevyzvedla a podobně.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.