arrow
profile_image
Mrs.Stylish mojeid
od 21. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Objednala jsem si balíček, ale bohužel jsem zjistila, že v době, kdy mi má balíček přijít budu v práci a během toho týdne, kdy mám na vyzvednutí balíčku se na poštu nedostanu. Použila jsem proto služby české pošty - elektronickou podatelnu a zažádala jsem o to, zda by mi mohli prodloužit dobu pro vyzvednutí. Na e-mail mi přišlo potvrzení, že mou žádost zaregistrovali (bylo to v pátek do 14:30, takže by to měli vyřídit ještě ten den). Poté už se mi neozvali.
Ale k dotazu - využil jste někdo této služby, tj. k prodloužení doby uložení přes elektronickou podatelnu? Dali vám vědět, že vám úložní dobu prodloužili?

arrow
profile_image
Janca91
od 31. 10. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ahoj, pošta na tyto žádosti neodpovídá. pouze přepošlou tvoji žádost na tu poštu kterou o toto žádáš a tam to dotyčné pracovnice zařídí. neměj strach. dělám na poště, takhle to děláme běžně

arrow
profile_image
Mrs.Stylish mojeid
od 21. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Janca91:
Děkuji, tak to jsem ráda. Nerada bych potom řešila nějaké věci okolo toho, že jsem si balíček nevyzvedla a podobně.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené