miazak
Pobreč si, já bych taky brečela. Aspoň si ulevíš.....
To je právě to riziko...no nic, když jsi to nepodepsala, tak útoč na poštu. Můžu říct, že mně se zatím nic, ale vůbec bych se nedivila, protože se mně zdá, že je tam čím dál větší binec...
janis
miazak
To je fakt vrchol zlodějina!
Já si teď taky užila. Objednávala jsem si z cutesygirl boty na svatbu v půlce dubna a pořád nic! Nakonec mi odepsali, že z nepochopitelných důvodů ta moje objednávka neprošla přes jejich systém i když to vypadalo, že balíček odeslali. Tak doufám, že tento týden dorazí. Každopádně to byla ta lepší varianta, než aby mě napsali, že ho poslali a já ho potom musela hledat před naši poštu...
Treba jenom updatovali status te zasilky jak to doslo na postu. Z toho ze nekde na webu rikaji ze doruceno bych se jeste nehroutila...aspon ne pokud se to tam objevilo dneska.
No tak si to hezky vytiskni nebo opis a pekne jim to otluc o hlavu. pokud to bylo doporucene tak by s tim neco melo jit delat.
miazak
vykašli se na reklamaci u pošty, reklamuj to u obchodníka! pokud to bylo posláno doporučeně (USPS?), tak si to USPS s poštou vyřídí sama, nebo ti vrátí peníze přes paypal... doporučené zásilky bývají pojištěné do cca 100 USD...
mně to takto zafungovalo asi ve 4 případech, ale rozhodně neklesej na mysli! držím palec!
miazak
A vem si s sebou vytisklý objednávkový list z jahody a zrovna tam trvej na sepsání nějakého zápisu a náhradu škody !!!!! Ať si pošta zloděje hledá, když to musí za něj zaplatit !!!!
Asi hřeší na to, že se jako nelze bránit...??? Lze, v tomto případě !!!
Buď na to nachystaná !!!
Držím ti palce.
janis
ifko, jo ale já bych jim tam udělala vítr !!!
Ono je to to samé !!! Až na to, že takhle tam budou mít jistotu, že je mezi nima zloděj. Papír a internet snese všechno, pojišťovna to zatáhne...to je ale smutné...myslím, že ta pošta dělá dost psí kusy !!!
janis
janis
máš pravdu, ale ono je to dobré maximálně na vypuštění páry... i když ani to není od věci!
pokud jsem na poště měla snahu reklamovat ukradenou zásilku, tak mně vždy velmi slušně řekli, že reklamovat musí odesílatel... a ono to navíc při zásilkách z ebay i docela dobře funguje...
miazak
Hlavně se nenech odbýt nějakou "paní" za přepážkou, chtěj hned vedoucí pošty, tvař se asertivně a tak, že znáš svá práva a chceš vidět papír kde jsi to podepsala a je tam opsané tvé číslo občanského průkazu!
a s tím, že jsi doma pořád a nedonesli to se to má asi tak: Když je něco poslané jako balík, tak to vozí "balíkáři" v autě a ti to fakt vozí, ale pokud je to poslané jako doporučená zásilka (ikdyž je to okem balíček), tak to nosí normální pochůzková pošťačka, která by to sice měla nosit, ale pokud toho má podle ní moc nebo si myslí, že ten člověk nebude doma, tak to prostě nechá na poště a tobě hodí jen do schránky lísteček jako, že zvonila v tu a tu hodinu.. Taky už jsme to na poště řešili..
woldinghamuk,
když jsem objednávala z ebay nějakou kosmetiku (z Anglie) prostě to nedošlo, po měsíci, kdy jsem se ptala i na poště a nic, mi prodejce peníze vrátil na účet.
Ale minulý týden mi došly knížky z amazonu (Anglie) - a balíček byl normálně opřený o dveře bytu (ještě, že mám tak poctivé sousedy). Ale stejně, naše drahá česká pošta si dělá co chce ( a celníci taky).
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.