Zdravím holky,potřebovala bych radu. Před půl rokem jsem si v kamenném obchodě zakoupila mobil,který jsem už dvakrát reklamovala-poprvé vadné sluchátko-neslyšela jsem volajícího,podruhé se při přijetí hovoru stratil signál a dokud jsem telefon nevypla a znovu nezapla,nenaskočil.Takže dvě různé vady.Zítra ho chci jít reklamovat znovu-opět vadné sluchátko,takže to bude třetí reklamace.Kdy mohu požadovat vrácení peněz,nebo výměnu přístroje,když je v záruce?Někdo mi říká že při třetí opravě,někdo tvrdí že ty tři opravy musí být stejné,někdo tvrdí že až ho donesu na čtvrtou reklamaci...Jsem z toho jelen,tak prosím o radu,ať sem dopředu poučena a neošidí mě.Mockrát děkuji všem co napíší a přeji pěkný den
Já jsem před měsícem také reklamovala telefon. Byla to třikrát stejná vada a uznali to. Peníze mi vrátili
Reaguji na adrianqa:
No,nevím jak by to s reklamací u tel.mělo být,ale já donesla tel.na reklamaci a po pár dnech byla vada opět na světě,přišla jsem tam a požadovala teda ihned nový-výměnu a opravdu jsem dostala nový tel.
Peníze se vrací po třetí stejné závadě, respektive je ti nabídnut buď nový telefon nebo peníze.
Cituji adrianqa: ěsícem také reklamovala telefon. Byla to třikrát stejná vada a uznali to. Peníze mi vrátili
Pokud jsou vady rúzné, tak při čtvrté reklamaci můžeš požadpvat vrácení peněz
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.