Ahoj, chci se zeptat, konkrétně na salon Oskar.Nikdy jsem tam nebyla a chci tam jít, mám vybranou kadeřnici ke které bych chtěla, ale kámoška, která tam chodí mi říká, že si vybrat moct nebudu, že mě prostě k někomu přidělí. Jenže to já nechci, chci vyloženě k této kadeřnici...Tak co je na tom pravdy? A jak dopředu se mám objednávat? ( je nějaké lepší kadeřnictví než Oskar? Nechala jsem si obarvit celou hlavu u jedné kadeřnice na blond a ta blond chytla do žluta, takže potřebuji opravu) Děkuji
Zrovna do Oskara nechodím, ale obecně ve všech salonech platí, že kadeřníka si samozřejmě vybíráš ty - jen tam pochopitelně musíš zavolat předem, říct rovnou, že se chceš objednat k panu/paní XY,a oni ti nabídnou termíny, kdy je volný. Každý kadeřník má jinak širokou klientelu a každý pracuje jinak (některý denně, jiný třeba jen dva dny v týdnu), takže doporučuji volat tak 3-4 týdny předem.
Reaguji na Misa54:
Ty jsi zákazník, oni jsou tu pro tebe: neboli ty jsi "pán", oni jsou "sluha" - kdo tě bude stříhat si určuješ ty.
Jediné, co se může stát je, že ti řeknou, že dotyčný kadeřník už nepřijímá nové klienty (pokud je to nějaký hodně VIP), ale to je nepravděpodobné.
Cituji Jully: Jediné, co se může stát je, že ti řeknou, že dotyčný kadeřník už nepřijímá nové klienty
Právě, ale snad nové klienty budou přijímat, tenhle salon je dost drahý, takže čekám, že podle toho budou výsledky. Ale divím se, že se mé kámošky prostě nezeptali ke komu by chtěla a rovnou jí to určili. A do jakého kadeřnictví chodíš ty?
Cituji Misa54: Ale divím se, že se mé kámošky prostě nezeptali ke komu by chtěla a rovnou jí to určili.
Pokud šla poprvé, tak je to možné. Někde mají už databázi v počítači a když přijde někdo nový, který není k nikomu zařazen, tak ho určí oni (pokud se klient neozve, ale kolikrát ty kadeřníky nezná, takže si těžko vybírá, když mu jména nic neřeknou).
Souhlasím s tím, že ty jsi zákazník, ty platíš, takže ty máš právo na to si říct, co chceš.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.