Dobrý večer, dámy.
Potřebovala bych menší radu/klidnění... Hledala jsem na netu nějaké pěkné luxusní pánské boty pro mého přítele k Vánocům (cca do 3000 Kč) a chtěla jsem, aby ještě stihly přijít ještě do štědrého dne. Nakonec jsem v jednom obchodě jedny pěkný vybrala a nakoupila.
Po pár dnech mi ale z obchodu poslali maila, že bohužel už ty boty nemaj na skladě. Fakt mě to naštvalo, takže jsem včera ještě na poslední chvíli objednávala přes web: http://search.seznam.cz/?q=botybugatti.cz což mě přesměrovalo do jinýho obchodu, kde jsem to jenom hodila do košíku - už "předvybraný" z předchozího webu.
Jde mi o to, jestli nemáte s timhle obchodem zkušenosti ohledně dopravy, jestli je to fakt rychle a jestli se to třeba do tý středy stihne, protože teďka mi to prostě pořád vrtá hlavou. Jako když to nepřijde, svět se nezboří, ale zklamaná trošku budu, znáte to .
Děkuji holky za rady a přeji Vám krásný svátky.
Cituji bfadrna: http://search.seznam.cz/?q=botybugatti.cz což mě přesměrovalo do jinýho obchodu, kde jsem to jenom hodila do košíku - už "předvybraný" z předchozího webu.
Presmerovalo ťa to na zoot.
Je taký problém sem uviesť priamo názov obchodu?
Cituji bfadrna: Jde mi o to, jestli nemáte s timhle obchodem zkušenosti ohledně dopravy, jestli je to fakt rychle a jestli se to třeba do tý středy stihne, protože teďka mi to prostě pořád vrtá hlavou. Jako když to nepřijde, svět se nezboří, ale zklamaná trošku budu, znáte to .
Zoot je ok. Do stredy ti ale rozhodne nič nepríde (ak to nedoručujú osobne, alebo s extra príplatkom PPL/UPS). Nepríde ti to z prostého dôvodu, že sú Vianoce a nestíha sa doručovať.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.