Cituji Cherish: A já si včera říkala, o čem se to tu bavíte a dneska mě to přesměrovalo už třikrát!
Jsme ti asi připadaly jako blázni viď?
Cituji smarny: Jsme ti asi připadaly jako blázni viď?
No trochu jo Právě jsem se s tímhle vůbec nesetkala, až dneska. Jako mně reklama nevadí, když mě nijak neomezuje, prostě si jí nevšímám. Ale tohle je fakt už trochu moc.
Reaguji na Cherish: Mně jde o ten princip zacházení s uživatelkami touhle tupě směrovanou reklamou, když to jde dělat i jinak a bez otrávení nálady.
Cituji smarny: Seriozní weby tohle rozhodně nemají a umí reklamu využít jinak, než spam na celý monitor. Pro mě je to prostě sprosté vůči uživatelům/návštěvníkům toho webu.
Cituji smarny: Mně jde o ten princip zacházení s uživatelkami touhle tupě směrovanou reklamou, když to jde dělat i jinak
Je trochu nefér od začátku předpokládat, že je to 100% záměr Omlazení a pana Vodičky, přestože ty informace nemáš. Tak trochu presumpce viny.
Dnes mi pan Vodička napsal, že žádnou takovou "přesměrovávácí" kampaň aktivní nemáme a reklamní agentura o ničem takovém také neví. Zároveň napsal, že ho to také párkrát nedobrovolně přesměrovalo a zjišťují tedy dál, co to má znamenat. Tak buďte prosím trpěliví, není to nic, co bychom tady měli rádi a záměrně. Děkuji.
Cituji mishka999: Dokážete prosím odpozorovat při jakých aktivitách vás to přesměrovává?
Při jakékoliv aktivitě Když chci reagovat na příspěvek, když otevřu nějaké téma nebo když otevřu stránku omlazení...
Cituji sabina1990: Při jakékoliv aktivitě Když chci reagovat na příspěvek, když otevřu nějaké téma, někdy kyž najedu na stránku omlazení...
Přesně tak, prostě na něco kliknu a ono mě to hodí na tu stránku.
Cituji mishka999: Je trochu nefér od začátku předpokládat, že je to 100% záměr Omlazení a pana Vodičky, přestože ty informace nemáš. Tak trochu presumpce viny.
On se nevyjadřuje, resp. tobě soukromě napsal. Přitom sám tvrdí, že technické problémy s Omlazením máme řešit formou zakložení nového tématu a nepsat jemu a tak se může zapojit. Ano, je to nefér stejně jako aktivity, které se tu stávají.
Cituji mishka999: Dnes mi pan Vodička napsal, že žádnou takovou "přesměrovávácí" kampaň aktivní nemáme a reklamní agentura o ničem takovém také neví. Zároveň napsal, že ho to také párkrát nedobrovolně přesměrovalo a zjišťují tedy dál, co to má znamenat.
No, tak evidentně jeho technici nejsou moc dobří, když si vezmu, že o tomto "nikdo neví". Jeho to přesměruje taky, ale sem se k tomu nevyjádří, když už píše tobě. A samozřejmě my pravdu taky nikdy nezjistíme, pokud je to jen kolébání uživatelů. Upřímně říkám, že nikoho neobviňuji, ale je to jeho web a on by se měl k tomu vyjadřovat a ne prostředkovaně a měl by vědět, co se tu děje, je za to zodpovědný a pokud si neumí ohlídat, co se na jeho webu děje bez jeho vědomí, tak je někde chyba, protože od toho je IT oddělení.
Je mi jedno, jestli to byl ve skutečnosti jeho záměr nebo ne, ale chtěla jsem už zlomit tady to mlčení a že se o tom veřejně nenapíše.
Cituji sabina1990: Při jakékoliv aktivitě Když chci reagovat na příspěvek, když otevřu nějaké téma nebo když otevřu stránku omlazení...
Cituji Cherish: Přesně tak, prostě na něco kliknu a ono mě to hodí na tu stránku.
Ok děkuji, takže žádné podobnosti v tom vidět nejsou. Dobrá tedy. Tak budeme zkoumat dál. Kdyby vás něco napadlo, dejte prosím vědět.
Reaguji na smarny:
Ráda bych, aby toto téma vedlo k vyřešení problému a ne k dohadování o tom, jestli se k tomu má vyjádřit osoba A nebo osoba B a podobně. Děkuji.
To ale bude dost složité, když kompetentí osoba (tzn. pan Vodička) není schopen se za to postavit a jen tlumočí něco přes moderátorku. Rozesílat soukromé zprávy o každé blbině na omlazení může, ale když byl zde několikrát zmíněn, aby se vyjádřil, tak to se mu asi moc nechce.
Reaguji na bara2:
Vyjádření je takové, že zatím nevíme, kde se tato věc vzala. Zcela upřímně budu radši, když se pan Vodička bude věnovat vyřešení problému společně s jeho IT spolupracovníky a reklamní agenturou než vykecáváním se na Omlazení a obhajováním, zda to je nebo není jeho záměr. Dále toto rozvádět nebudu, opravdu to není produktivní.
Pokud jste se s tímto vyskakovacím oknem také setkala a můžete jakoukoli informací pomoct, tak se prosím podělte.
Tak se mně to dneska otevřelo během dvou minut už 3x a přišla jsem na to, že je to vždy, když je (vlevo) reklama na H&M, na tu škaredou bundu za úžasných 899 Kč, kterou má na sobě Vanessa Paradis
Reaguji na sabina1990: Včera se mi to nestalo, ale dneska po přihlášení mě to zas přesměrovalo.
Reaguji na smarny: Je to boj Asi nás to bude otravovat do té doby, dokud si tu škaredou bundu nekoupíme i s Vanessou Paradis
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.