V úterý mám dostat služební auto...má automaticku převodovku...nikdy jsem automat neřídila. Můžete mi prosím stručně vysvětlit jak na ní! je to Audi.
pavlab
Jsou tam dva pedály. V pravo je plyn a vlevo je brzda (větší pedál) To je vše. Je to strašně jednoduché a pohodlné. Výhodou je (teda aspon my to v aute mame), že když stojíš v kopci a stojíš na té brzdě..tu brzdu prostě pustíš a auto bude stát. Pak stačí zmáčknout plyn a jede se Je to fakt super. Rychle si zvykneš. Pákou si akorát nastavíš, myslím, že tam je jakože drive a pak taky poloha na stání a couvání. Hodně štěstí
Jak jak na ní? Pokud budeš jen v roli řidiče a nebudeš převodovku opravovat ani měnit, tak prostě sedneš do auta, nastartuješ, zařadíš D (auto nemá samozřjemě spojku) a jedeš - většinou má páka pojistku ve formě tlačítka nebo se musí posunout do strany, na couvání R a jinak je tam i neutrál a P jako parking, může tam být i možnost ručního řazení a další věci ale to je od typu auta, já osobně jsem taky jezdila s manuálem, pak manžel koupil BMW v automatu, tak jsem si šla večer když nebyl provoz auto projet a když jsem z auta vylezla, tak jsem už jiné auto než s automatem nechtěla. Používáš pouze brzdu a plyn, odpadá řazení a mačkání spojky, levou nohu si necháš položenou na okládacím pultě. Jednu dobu jsem jezdila střídavě se dvěmi auty - jedno bylo v manuálu a druhé v automatu a nikdy se mi to tedy nijak nepopletlo, myslím, že budeš nadšená.
Hodne lidí co jednou vyzkouší automat už nechcou měnit Ale zas beru že někdo potřebuje prostě to řazení aby si připadal že vůbec řídí Ale nechápu lidi co ani automat nezkusili a zarytě tvrdí jak by ho nikdy nechtěli a tak.
pavlab
Automat úžasný, nejlepší. Jak píšou holky. Jednoduché, rychle si zvykneš. Já měla panickou hrůzu,když jsem ho dostala na vánoce. Scéna, že se to nenaučím atd. No a dnes nedám dopustit. Když náhodou musím jet s jiným, kde řadím, tak jedu jako bych měla týden řidičák. Na každé křižovatce mi to chcípne, protože zapomenu, že mám spojku. Takže žádný strach.
Já když se učila jezdit v automatu, tak mi docela pomohlo (aspoň pro pár prvních jízd), že jsem měla zkříženou levou nohu jakoby za pravou, než jsem si zvykla na to, že se pedály ovládají pouze pravou nohou. Protože kdybys vystartovala levou nohou plnou silou po brzdě, tak by to mohlo být pak dost zajímavé
Automat je, jak říkaly holky, příjemná věc, do města IDEÁL. Já jsem ale asi trochu chlap a miluju pocit, že mohu vytáčet motor do závratných otáček a řazení miluji.
Jsou tam jen dva pedály / brzda a plyn / .Na páce, která je v místě převodovky se před rozjezdem přehodí na D - dopředu, při zpátečne R, při parkování P.Je to pohoda.Ještě je tam N - neutrál, ale to já vůbec nepoužívám.Já se při manuálu jen trápila a řízení se vyhýbala, od té doby, co máme automat je řízení radost.Můžu se více soustředit na jízdu samotnou, na to, co se děje kolem mě.Ale někomu automat nevyhovuje.
Miluju automat !! A jak se řídí, už holky vysvětlily. Já jen dodám, že mi to někdy připadá jako v těch pouťových autíčkách, co v nich krosí puboši po té magnetické podlaze
souhlasím, automat paráda, akorát pozor při prvních jízdách, ať si nespleteš brzdu se spojkou, já to udělala a málem jsem byla v čelním skle
sabulebambule
Asi jsem taky chlap Měla jsem jeden rok automat a vůbec mi to nesedlo, prostě tu šaltpáku ráda v dlani
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.