Ahoj holky,
prosím o radu.. reagovala jsem na inzerát "asistent zákaznického centra- pasiv! Adecco spol. s.r.o." Nikde v celým inzerátu nebylo psáno zdali je to zprostředkování práce pro O2, T-mobile, či cokoli jiného, a proto jsem se zřejmě chybně domnívala, že je to přímo do společnosti Adecco. Na druhou stranu místo pracoviště je ale psáno společnost Adecco. Nemáte někdo zkušenost? Mám jít na pohovor zítra, nebyla ste některá? Podle mně z toho ve finále stejně O2 či něco podobného bude budu vděčná za jakýkoli příspěvek
Ano prostřednictvím spol. Adecco (resp. jejich call centra) se volá O2 apod. Je to prostě pozice operátora, kterému budou lidi volat (a mimo jiné stěžovat si, odhlašovat své služby apod.)
Adecco je pouze personální agentura. Pohovor bude tedy probíhat s personalistou přímo v agentuře. Může z toho vzejít cokoli, O2, T-Mobile,...
Reaguji na DiOOne: adecco funguje i jako agenturní zaměstnavatel, tak prostě práce pro nějakou větší společnost - ale smlouva s adecco, nejspíš na telef. linku, bezplatnou pro zákazníky
Aha, no já si původně myslela, že to bude přímo adecco, jakože call centrum vyřizování např. dotazů k inzerátům apod. tak to asi vedle jak ta jedle
Cituji DiOOne: call centrum vyřizování např. dotazů k inzerátům apod. tak to asi vedle jak ta jedle
Kdepak, to jsi opravdu vedle, jak ta jedle A nejčastěji se opravdu volá to O2. Jinak jsou samozřejmě i jiné "volací spol.", příkladem je třeba Europe Calling s.r.o. apod.
Mě osobně nejvíc štve to jejich "asistentování".
Ale chápu, že je pro ně lepší schovat operátora, prodavačku, finančního poradce atd. za "asistentku/administrativní práci v kanceláři"
Cituji AnnaE: Ale chápu, že je pro ně lepší schovat operátora, prodavačku, finančního poradce atd. za "asistentku/administrativní práci v kanceláři"
naprosto souhlasím!
Reaguji na DiOOne: ale určitě tam zajdi, klidně můžou schánět nějakou sekretářku, to se nedá vyloučit
Při agenturním zaměstnávání by tě zaměstnali oni, asi tak za 1/3 platu zaměstnance firmy pro kterou bys pracovala.
Aspoň tak to je u nás ve škoda-auto.
Cituji farahh: klidně můžou schánět nějakou sekretářku,
jenže "asistent zákaznického centra- pasiv! není pozice sekretářky, ale operátorky
Reaguji na AnnaE: no to jistě.
Ale vůbec to nevylučuje, že kdyby s ní byli spokojení a někdo by od nich třeba narychlo odešel - nabídli by třeba slečně jinou pozici.
Cituji farahh: Ale vůbec to nevylučuje, že kdyby s ní byli spokojení a někdo by od nich třeba narychlo odešel - nabídli by třeba slečně jinou pozici.
Tak bylo by to velké štěstí, které se ale samozřejmě může vyplnit, ale tam moc "normálních" pozic typu sekretářka není. Pokud si vzpomínám tak v "našem" call centru byl jakýsi ředitel, manager, personalistka a účetní, zbytek jen samí operátoři. V jiných call centrech to bude podobné.
Cituji farahh: klidně můžou schánět nějakou sekretářku, to se nedá vyloučit
To sice ano, ale to by bylo opravdu velký štěstí. Mě call centrum vůbec neláká, reagovala jsem především proto, že jsem si myslela, že se to bude alespoň úzce dotýkat oboru personalistika.
Cituji DiOOne: Mě call centrum vůbec neláká, reagovala jsem především proto, že jsem si myslela, že se to bude alespoň úzce dotýkat oboru personalistika.
Já jsem v call centru chvilku pracovala a také už bych do toho nešla (to bych radši pracovala někde jako normální prodavačka).
A pro změnu jsem šla jednou na pohovor, kde v inzerátu psali, že se právě jedná o "administrativní práci v kanceláři" a nakonec se z toho vyklubal finanční poradce
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.