Mám s touto firmou velmi špatné zkušenosti, odešla jsem po několika dnech z důvodu velmi špatných pracovních podmínek. Tato firma neustále inzeruje, protože operátorky houfně odcházejí - nedodržují se zde pracovní přestávky, na pracovišti nelze jíst, pít lze jen obyčejnou vodu, ani ochucená minerálka tu není povolena, pracovnice zde pracují pod tlakem, za každý drobný prohřešek, např. když někdo uslyší, že Vám přišla na mobil smska, nesmějí se zde mobily používat, nebo když je např. v kuchyňce více než jeden člověk, sdružování není povoleno, nebo pokud se hlasitě promluví či pije něco jiného než obyčejnou vodu, se strhává plat a inzerovaných 25.000 si tak nevydělají ani náhodou. Zvažte tak svůj nástup k takovému zaměstnavateli.
Reaguji na A23: Nikdy jsem neslyšela o tom, že by zaměstnavatel určoval, co mám pít ? Co je komu do toho, jst vypiju 2 litry coly denně nebo 2 litry kafe ?
Bohužel jsme to měli napsané i v pokynech, které jsem dostala, když jsem nastoupila. Nedalo se to tam vydržet.
Bohužel to, co popisuješ mi vyprávěla kolegyně o "normálních" callcentrech. Ne tedy, že by jim něco zakazovali pít (to nevím), ale to sdružování, strhávalo se po minutách (např. když si se zdržela na wc o 1 min déle), na wc max 2x za směnu, na oběd 30 s tím, že ale samozřejmě CELÉ callcentrum se nahrnulo k mikrovlnce, takže buď o hladu nebo strhávání...nedalo se to stihnout.
Nechápu, v čem je problém pít holou vodu denně v práco? Vždyť je to základní tekutina, bez které člověk nemůže žít. Aspoň si odvyknete od sladkých minerálek apod. A pokud někdo neumí dodržovat primitivní pravidla, tak ať si nestěžuje. Myslím si že avuzovaných 25 tis. je od Aček dost velkej luxus, za to, že chteji po zamestanancich, aby dodrzovali par zakladnich pravidel.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.