arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

72

Přečetla jsem si celé povídání a musím přijít také se svou troškou do mlýna. Sestra mého muže byla nalákána na školení f.Amway do Prahy. Jelikož se snadno nadchne, nechala se zlákat. Její sponzor, jí sdělil, že když se bude hodně snažit,bude mít do dvou let barák. Ona, smrdíc korunou (nemyslím to ve zlém) se tomu oddala natolik, že obtěžovala své okolí neustálými nabídkami, včetně nás. Já si pár věcí koupila,hlavně do domácnosti. Byla jsem spokojená,ale ty ceny.....je to skutečně předražené,v dnešní době není problém sehnat stejně kvalitní zboží za menší cenu. Nakonec jsem se i já zaregistrovala,ale kupovala jsem jen pro vlastní potřebu s 30% slevou,což už bylo přijatelné. Jednou mě manželovo sestra přemluvila,abych s ní šla na sezení k jejímu sponzorovi..byli to manželé. Zjistila jsem,že na mě byli domluveni a paní už na mě měla připraveno plno otázek...zda jsem spokojená se svými příjmy atd....oni mají naučené jedny a ty samé otázky. Zjistila totiž, že jsem z ústeckého kraje a tam zatím síť prodejců moc rozvětvenou nemají. Já řekla,že zboží kupuju pouze pro svou potřebu,ale přesto mě lámaly. Nenechala jsem se,ale slíbila,že přijedu na jeden jejich seminář s přednáškou o zdravém živ.stylu. Tedy musím říci, snesu hodně,ale měla jsem chuť odsud utéct. Chápu, že potřebují své prodejce neustále motivovat,ale bylo to skutečně sektářské chování. Když to shrnu.... to,jakým stylem je zpracován prodej...jakým stylem jsou psány příručky a rady,jak donutit druhé si výrobek koupit (čili není to pouze chyba lidí,je to chyba firmy, která nutí prodejce psychologicky manipulovat se zákazníky!) , to, jak mě sponzoři neustále obtěžovali svými maily, kde mi sdělovali z jaké země zrovna přijeli z dovolené a že si toto taky budu moci jednou dovolit....To bylo na mě moc. Čili jednou pro vždy jsem s firmou skončila. Výrobky za to nemohou, nechutná strategie firmy ano.
Jinak manželovo sestra nezbohatla,naopak....S Amway skončila. Je to opravdu pro otlé.

Monika1
Tím bylo myslím řečeno vše, napsala jsi to moc hezky, zajímalo by mě, jaký argument na tebe vytáhnou teď-páni podnikatelé. Většina z nás má totiž stejnou zkušenost jako ty, tak kde tedy jsou ti kvalitní prodejci?! Zatím jsme totiž patrně všechny narazily na ty špatné.

Tak by mě zajímalo, kde vlastně soudruzi z Amway udělali chybu...

Cituji ifka: ysvětlíš mi to? budu vděčná...

Aby nedocházelo k neustále se opakujícím rozepřím ve stylu "co je co" zaskočte na wikipedii. najdete tam kompletní rozbor tohoto výrazu. Nebudu po několikáté dokola opakovat to samé. Nevím jak definovat správně pořekadlo o trefené huse, nicméně já osobně nikde nejmenoval konkrétní nick nějaké postovatelky (a pokud ano, tak adresně konkrétním postem, odpovědí, ale místní obecenstvo). Pokud Vy sama nemáte proti Amway nic a nic negativního jste zde na její adresu nepsala, moje výtka o kritizování Amway se Vás tudíž logicky a pochopitelně netýká. Je na tom něco k nepochopení?

Dokud nepochopíte, že Amway není žádná sekta, ale naprosto normální způsob vedení obchodní činnosti, s jediným rozdílem, že je to bez reklam a tradičního regálového prodeje, nemá cenu žádnou diskusi vézt, v tom se tedy shodneme.

Ve světě byznysu to chodí takhle, v 21. století rozhodně není problém cokoliv vyrobit, ale PRODAT. Obchodní činnost je tedy nejdůležitějším článkem každého byznysu a je úplně jedno, jestli se jedná o automobilový průmysl, léčiva, potraviny, cestování .... prostě je to jedno, pravidla obchodu jsou všude stejné, ale tohle ví jen zkušený obchodník. A jelikož je Amway o obchodování s produkty, je kladen důraz na smysluplnou výuku, školení a všeobecné vzdělávání právě v tomto směru. Už jsem zde psal několikrát, že vzdělávací systém jednotlivých prodejních systémů má výrazný vliv na rozvoj podnikatelské osobnosti. Většina lidí, kteří dokázali uspět v Amway jsou také úspěšní podnikatelé. To ale neznamená, že každý trouba, který se v Amway zaregistruje, bude podnikatel, bohatý a moudrý. Tak to ani náhodou. Až pochopíte tohle, můžeme v diskusi pokračovat.

Obecně zde pak hovoříte především o selhání jednotlivců, vašich známých z prodejních větví (systémů). Samospotřebitelské větve - systémy fungují jinak. O tom, že Amway, jako výrobce produktů, samostatné vlastníky podnikání nijak nereguluje, jelikož je její filozofie založena na absolutní svobodě, jsem také hovořil a také bohužel zbytečně, protože se znovu opakují řeči o tom, že si Amway nehlídá své zaměstnance, distributory či prodejce. Házet hrách na stěnu je málo.

Já zase znám lidi, kteří dokázali za rok za dva vybudovat platinovou pozici. Takže to funguje, když se to dělá správně a usilovně.

Cituji ACZ: To ale neznamená, že každý trouba, který se v Amway zaregistruje, bude podnikatel, bohatý a moudrý. Tak to ani náhodou. Až pochopíte tohle, můžeme v diskusi pokračovat.

chápu, toto je přece naprosto obecně platný princip... nejen u Amway...

Cituji ACZ: zde pak hovoříte především o selhání jednotlivců

bingo! přesně o tom hovořím a konkrétně v třeba i tvém případě... zkusím to pro lepší pochopení napsat ještě jednou: ŽÁDNÝ SLUŠNÝ PRODEJCE ČEHOKOLIV NENAZVE SVÉ POTENCIÁLNÍ ZÁKAZNÍKY STÁDEM! právě proto, že umění je PRODAT, si toto nemůže dovolit! a je mi úplně jedno, jestli prodává instantní špagety nebo IQ ve spreji...

Zdá se, že bylo napsáno vše podstatné, už se nám to tu začíná opakovat a hemžit výpady. Děkuji všem - příznivcům i odpůrcům - za názory. Každý ať si to přebere po svém

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené